Land Rover-arrangement for børnefamilier

Lørdag den 25. september 2021 kan børn med alvorlig sygdom/handicap prøve kræfter med terrænkørsel i en Land Rover.

Der er lagt op til en dag med fuld fart på, når Foreningen Cancerramte Børn (FCB), Muskelsvindfonden, Hjerteforeningens børneklub og Dansk Land-Rover Klub inviterer til Land Rover-kørsel. Her kan børn med alvorlig sygdom eller handicap få lov at opleve, hvordan det er at køre off road-tur i en Land Rover i et meget ujævnt terræn.

For de der ikke er til en køretur, vil der også være andre aktiviteter: bl.a. fjernstyrede biler og besøg af omsorgsklovne.

Arrangementet er gratis (inkl. forplejning) og afholdes d. 25. september kl. 11.30-16 i det militære øvelsesterræn, Høveltegård, Ellebækvej 2, Birkerød.

Du kan læse flere detaljer og tilmelde din familie her >

Udgivet: 2. august 2021