Åbent for tilmelding til årsmøde

Den 5.-6. april 2014 afholder Danmarks Bløderforening årsmøde og generalforsamling i Faaborg på Sydfyn. Alle medlemmer vil modtage en skriftlig invitation til årsmødet i løbet af ugen, men du kan allerede nu tilmelde dig og din familie her på foreningens hjemmeside.

I år har du blandt andet chancen for at deltage i et oplæg med fysioterapeuten Søren Baadsgaard, der vil fortælle om træningsprincipper for blødere, eller blive klogere på din ret og din pligt, når socialrådgiver og handicapkonsulent Gitte Madsen holder oplæg lørdag eftermiddag.

Herudover får du mulighed for at blive klogere på blødersygdomme, når der søndag formiddag holdes parallelle oplæg om henholdsvis hæmofili og ITP.

Børnene kan se frem til en weekend med fart over feltet, når de sammen med jongløren Jon, får mulighed for at øve seje tricks med diabloer og bolde og være med i en cirkusforestilling.

Udover de faglige oplæg vil der selvfølgelig også være rig mulighed for socialt samvær, hygge og erfaringsudveksling med de andre fremmødte.