Bestil din blødermedicin online

For bløderne tilknyttet Center for Hæmofili og Trombose på Aarhus Universitetshospital, Skejby, er det nu muligt at bestille blødermedicin online. Samtidig kan man finde nyttige patientvejledninger på hjemmesiden, når man har brug for vejledning i forbindelse med sin blødersygdom.

På Aarhus Universitetshospitals hjemmeside for Center for Hæmofili og Trombose kan man læse om praktiske ting på centret. Nu er det også blevet muligt at bestille sin blødermedicin online.

Under menuen i venstre side kan man trykke på linket ”Bestilling af blødermedicin online”, og her har man mulighed for at bestille sin medicin i en formular.
Læs mere og bestil medicinen her »

Den elektroniske bestilling skal både gøre det lettere for bløderne at bestille medicin, og samtidig letter det arbejdsgangen for hæmofilisygeplejerskerne på centret.

Patientvejledninger
På hjemmesiden er det også muligt at finde en række patientvejledninger, hvor man kan finde gode råd og nyttig viden om blødersygdom. Her kan man blandt andet læse om Cyklokapron og mundskyld med Cyklokapron, om smertestillende behandling ved blødersygdom og om subkutan injektion.