Bløderlejren er skudt i gang

Søndag den 28. juni drog 14 bløderbørn til det vestsjællandske for at deltage i den årlige sommerlejr for bløderbørn. Foran dem venter en uge med fuld fart over feltet – og ikke mindst den traditionsrige ”Blodkamp”. Alle er velkomne til besøgsdag onsdag den 1. juli fra kl. 13-17.

Blodhundene og Blood Brothers er allerede klar til kamp: Der skal dystes i flere forskellige discipliner i løbet af ugen, og på lørdag kulminerer det hele, når vinderholdet af årets Blodkamp bliver kåret.

Frem mod kåringen kan børnene se frem til en uge fyldt til bristepunktet med sjove, hyggelige og lærerige aktiviteter. Der vil bl.a. være bålhygge og badmintonturnering og Tivolitur og tv-hygge, men der er også afsat tid til Stikkeskole og fysioterapi, hvor børnene kan blive klogere på livet med en blødersygdom.

Følg med på Facebook
Lejrchef Tem Folmand opdaterer løbende om sommerlejren og dagens aktiviteter på Facebook. Hvis du har lyst til at følge med på sidelinjen, så besøg Facebooksiden Bløderlejr her »
Besøgsdag
Traditionen tro er onsdag besøgsdag for forældre, bedsteforældre og andre, der kunne være interesserede i at besøge lejren og børnene.

Kig forbi Vestsjællands Idrætsefterskole i Gørlev onsdag den 1. juli fra kl. 13.00-17.00.
Adressen er:

Vestsjællands Idrætsefterskole