Europæisk undersøgelse om Von Willebrands sygdom

Den europæiske paraplyorganisation EHC gennemfører i øjeblikket en spørgeskemaundersøgelse om von Willebrands sygdom.

Undersøgelsen er målrettet både blødere, pårørende og sundhedsprofessionelle. Målet er at kortlægge, hvordan Von Willebrand behandles i de forskellige lande, hvilke udfordringer mennesker med Von Willebrands sygdom oplever i dagligdagen og hvilken hjælp og støtte der er brug for.

Deltagelse er vigtig

For at få så gode resultater som muligt er det vigtigt, at så mange som muligt deltager. Har du selv Von Willebrands sygdom type 1, 2 eller 3 eller er du forælder til at barn med sygdommen, vil det være en stor hjælp, at du tager dig tid til at svare.

Spørgeskemaet er omfattende og på engelsk. Derfor er det også helt i orden, hvis der er nogle spørgsmål, som du ikke umiddelbart kan svare på og må springe over.

Spørgeskemaet besvares her >>

Der er frist for besvarelse d. 15. oktober 2019.

Læs mere om Von Willebrands sygdom her >>

Tak for hjælpen!