Frivillig Fredag

Fredag den 26. september er det Frivillig Fredag – en mærkedag, der bruges til at hylde frivilligheden og det frivillige engagement. Også Danmarks Bløderforening vil gerne sende en tak til alle, der engagerer sig i foreningen og foreningens arbejde.

I 2011 indstiftede daværende socialminister Benedikte Kiær Frivillig Fredag som en national mærkedag, hvor frivilligheden og det frivillige engagement fejres. Frivillig Fredag falder altid på den sidste fredag i september, og i år markeres dagen derfor fredag den 26. september.

Tak for jeres frivillige engagement!
Danmarks Bløderforening vil gerne bruge dagen til at takke alle, der gør en indsats for foreningen og foreningens arbejde. Det drejer sig om såvel planlæggere til årets arrangementer, oplægsholdere, frivillige i sekretariatet og bidragsydere som læger og sygeplejersker, der lægger et stort fagligt engagement i deres arbejde.

Tusind tak for jeres indsats!
Danmarks Bløderforening er en stærk forening, sin lille størrelse til trods. Det er den, fordi mange bakker op og frivilligt giver en hånd med arbejdet. Med jeres indsats er I med til at sikre, at vi også i fremtiden har en stærk forening.