Genoptryk af hæmofili-pjece

Pjecen ’Hæmofili – en introduktion’ er netop blevet genoptrykt.

Danmarks Bløderforening har netop fået genoptrykt pjecen ’Hæmofili – en introduktion’.

Pjecen, der henvender sig til alle, der har lyst til at vide mere om blødersygdommen hæmofili, har gennemgået en lettere revidering, siden den sidst blev udgivet i 2009. Personhistorierne er dog de samme.

Det lægefaglige indhold er revideret og godkendt af afdelingslæge Eva Funding fra Hæmofilicenter Rigshospitalet. Genoptrykket af pjecen er sponsoreret af CSL Behring. Danmarks Bløderforening ønsker at sende en stor tak til begge.