Glædelig jul og godt nytår

Danmarks Bløderforening ønsker alle medlemmer og samarbejdspartnere en glædelig jul og et godt nytår.

Julen står for døren, og Danmarks Bløderforening kan se tilbage på endnu et begivenhedsrigt år.

Året, der gik
Foreningen startede året ud med at flytte til nye og mindre lokaler i Kompagnistræde i centrum af København, og så snart flytningen var vel gennemført, bankede årsmødet på døren. I april kunne foreningen således holde årsmøde og generalforsamling for flere end 100 medlemmer.

I juli kom turen til 16 bløderbørn, der glade drog mod årets sommerlejr i Middelfart, og efteråret har budt på både Forældre/børn-seminarKvindetur50+ seminar og ITP-dag.

Også på det internationale plan har Danmarks Bløderforening haft et travlt år. I september var Danmarks Bløderforening vært ved det årlige Nordiske Møde, hvor vi i år også havde fornøjelsen af at indbyde unge-repræsentanter fra vores søsterforeninger for at sætte fokus på de unges engagement og tilknytning til foreningerne. Herudover har foreningen i årets løb haft fornøjelsen af at deltage i flere internationale møder i regi af blandt andre European Haemophilia Consortium og World Federation of Hemophilia.

2015 kommer også til at være et spændende og begivenhedsrigt år, hvor foreningen udover at afholde de traditionsrige medlemsaktiviteter, blandt andet vil sætte fokus på strategiarbejdet og sikre projektudviklingen i foreningen.

Vi glæder os til et fortsat godt samarbejde i 2015 og ønsker alle en GOD JUL OG GODT NYTÅR!

Lukket mellem jul og nytår
Danmarks Bløderforenings sekretariat holder lukket mellem jul og nytår. Sidste åbningsdag inden ferien er torsdag den 18. december 2014, og sekretariatet åbner igen mandag den 5. januar 2015.