Glædelig jul og godt nytår

Julen og et nyt år står for døren. Derfor holder sekretariatet lukket fra og med fredag den 23. december 2016 og åbner igen mandag den 2. januar 2017.

2016 har været et spændende og aktivt år i foreningen, hvor fx et nyt netværk for 30-49 årige blødere er startet op og hvor Projekt Telemedicin har fået anerkendelse og støtte. Også 2017 tegner til at blive et spændende år. Alt det kan du læse mere om i det nye nummer af medlemsbladet Blødernyt. Skulle juleposten være forsinket kan du læse Blødernyt her >>

Danmarks Bløderforening vil gerne takke alle medlemmer, frivillige og samarbejdspartnere for jeres støtte og opbakning og ønsker alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår!