God sommer

Sommeren står for døren, og Danmarks Bløderforenings sekretariat holder lukket i juli og august – fra og med uge 28 til og med uge 32. Vi er tilbage på kontoret igen mandag den 6. august 2018.

Socialrådgiver
Lis Larsen holder også sommerferie i juli og august måned. Lis er tilbage ved telefonen igen og klar til at rådgive foreningens medlemmer tirsdag d. 18. september. Husk at tilmelde dig efterårets aktiviteter
Efter sommerferien venter et efterår med foreningens mange medlemsaktiviteter. Alle har tilmeldingsfrist i starten af august eller september, så vær gerne allerede nu opmærksom på at tilmelde dig og din familie til det, I gerne vil deltage i:
Forældre/barn-seminaret afholdes den 7.-9. september i Skælskør.
50+ seminaret afholdes den 15.-16. september i Fredericia.
Kvindeturen afholdes den 27.-28. oktober i Kolding.

Læs mere om aktiviteterne og tilmeld dig her >>

Brug for akut kontakt?
I særlige tilfælde kan formand Jacob Andersen eller sekretariatsleder Karen Binger Holm kontaktes uden for kontorets åbningstid. Se mere under Kontakt.

Rigtig god sommer til alle!