Hent Patienthåndbogen som app

Patienthåndbogen, der blev lanceret for to år siden af de fem regioner og Danske Regioner, er nu udviklet som app til smartphones. På den måde kan du altid have et lægefagligt leksikon ved hånden.

For to år siden lancerede Danske Regioner og de fem regioner det elektroniske leksikon Patienthåndbogen, som en pendant til lægernes leksikon Lægehåndbogen.

Patienthåndbogen er en del af sundhed.dk og indeholder 3.000 artikler om sygdomme, symptomer og sundhed samt 2.000 illustrationer i form af tegninger, røntgenbilleder, animationer og fotos.

På Patienthåndbogen kan man blandt andet se en lille video om blodplader. Se den her »

Samtidig er det muligt at læse om både hæmofili, von Willebrand Primær Immun Trombocytopeni og andre blødersygdomme her »

Patienthåndbogen er nu udviklet som en app til både IOS i App Store og til Android i Google Play.

Læs mere om app’en og hent den her »