Hovednummeret midlertidigt ude af drift

I de to første uger af det nye år er sekretariatet flyttet til nye lokaler. Flytningen er nu veloverstået, og sekretariatet er klar til at besvare mails og telefonopkald. Telefonselskabet har dog endnu ikke overført hovednummeret, der derfor pt. er ude af drift.

Kontakt
Har du brug for at komme i kontakt med sekretariatet, kan du kontakte sekretariatsleder Karen Binger Holm på telefon 6024 6277 og kommunikationsmedarbejder Maria Christensen på telefon 6024 6274 mandag til torsdag mellem kl. 10-14.

Husk, at du også altid kan sende en mail på dbf(a)bloderforeningen.dk.

Så snart telefonselskabet har overført det ”gamle” hovednummer 3314 5505, bliver dette meldt ud via hjemmesiden.

Ny adresse
Sekretariatets nye adresse er:

Danmarks Bløderforening
Kompagnistræde 22, 2. sal, baghuset
1208 København K

Flytningen i billeder

Stilhed før stormen. Det første læs er flyttet.

Der viste sig at være mange, mange læs. Her et øjebliksbillede af kaos.

Sekretariatet har fundet deres pladser og er klar til arbejdet i de nye lokaler.