Hovednummeret virker igen

Det er nu muligt igen at kontakte sekretariatet på telefon 3314 5505 i telefontiden mellem kl. 10 og 14 mandag til torsdag.

Med stor hjælp fra flyttemænd og frivillige gik det i starten af året relativt smertefrit at få flyttet sekretariatet til foreningens nye lokaler i Kompagnistræde i centrum af København. Det skulle vise sig at være knapt så simpelt at få flyttet telefonnummeret til den nye adresse.

Efter en længere periode uden det vante hovednummer er det dog nu lykkedes at få det overført, så det igen er muligt at kontakte sekretariatet på telefon 3314 5505.

Sekretariatet kan kontaktes telefonisk mandag til torsdag fra kl. 10-14, men husk også, at du altid kan sende en mail på dbf(a)bloderforeningen.dk.