Indbydelse til svensk inhibitor-konference

Förbundet Blödarasjuka i Sverige (FBIS) afholder konference omkring inhibitor i Malmø den 20.-22. november. Medlemmer af Danmarks Bløderforening er velkomne.

Har du lyst til at blive klogere på inhibitor, så er der rig mulighed, når vores svenske søsterforening indbyder til inhibitor-konference i Malmø. Konferencen foregår på Hotel Scandic St. Jörgen i Malmø den 20.-22. november 2015.

Inhibitor-konferencen byder blandt andet på et oplæg om smerter ved Smärtteamet Skåne og nuværende og kommende behandlingsmetoder ved læge Nadine Gretenkort Andersson fra Hematologi og koagulationskliniken Skånes Universitetssjukhus. Herudover vil der være et inspirerende oplæg ved Anders Olsson, der er paralympisk medaljevinder i svømning.

Tilmelding og betaling
Tilmelding sker direkte til den svenske forening på info@fbis.se inden den 19. oktober 2015. Tilmeldingen er bindende. Spørgsmål om konferencen kan rettes til samme mail eller til FBIS på telefon 004 08-546 40 510.

For voksne koster det 1200 SEK at deltage i weekenden, mens prisen for børn (3-15 år) er 300 SEK.