Informationsmøde på Rigshospitalet den 27. november

Onsdag den 27. november kl. 16.30 afholder Rigshospitalet informationsmøde om den aktuelle situation.

På baggrund af de organisatoriske og personalemæssige ændringer, der er sket det sidste års tid, inviterer afdelingsledelsen på Rigshospitalet til et informationsmøde om den aktuelle situation på hæmofiliområdet og om den fremtidige organisation. På mødet vil der også være mulighed for at stille spørgsmål.

Mødet foregår på Rigshospitalet i Obstetrisk Kliniks konferencelokale: Opgang 4, 3. sal, afsnit 4031 onsdag den 27. november kl. 16.30.

Alle bløderpatienter, der er tilknyttet Enhed for leukæmi, koagulation og godartede blodsygdomme er velkomne. Tilmelding til mødet er ikke nødvendig.

Kørselsvejledning
Pga. byggeri er det kun muligt at køre i bil ad Juliane Maries Vej fra Blegdamsvej.

Læs BløderNyt

Her kan du læse tidligere udgaver af foreningens medlemsblad BløderNyt. Bladet udgives to gange om året og indeholder bl.a. artikler om, hvordan det er at leve med en blødersygdom i Danmark og om den nyeste udvikling inden for behandling.