Interviewpersoner søges til pharma-speciale

Har du lyst til at deltage i et interview og dele din erfaringer med opbevaring af faktormedicin derhjemme? Specialestuderende Anne Damgaard ved Farmaci, Københavns Universitet skriver speciale om patientsikkerhed og kvalitet af blødermedicin i forbindelse med opbevaring af medicin til hjemmebehandling.

For at deltage skal du være:

•           Over 18 år
  •           Diagnosticeret med hæmofili A
  •           I profylaktisk eller on-demand faktorbehandling
  •           Tilknyttet Rigshospitalets hæmofiliafdeling
  •           Have et hjemmelager af faktor

Formålet med specialet er at undersøge, hvilke udfordringer der kan være ved opbevaring af blødermedicin i hjemmet og herigennem pege på muligheder for at sikre den mest optimale opbevaring i hjemmet med hensyn til både medicinens kvalitet og patientsikkerhed.

Hvis dette lyder som noget for dig, kan du sende en mail til annedmgrd@hotmail.comSkriv gerne lidt om dig selv, din alder, hvilken behandling du følger (profylaktisk eller on-demand) samt hvilket faktorpræparat du bruger.

Interviewene vil vare ca. 1 time og kan foregår hos dig eller i København.

Tilmelding skal ske senest mandag den 17 april 2017. Afholdelsen af interview vil ske i perioden fra d. 24 april – 14. maj

Du kan læse hele invitationen her >>