Jul og flytning

Julen og et nyt år står for døren, og det samme gør sekretariatets flytning til nye lokaler. Derfor holder sekretariatet lukket fra og med fredag den 20. december 2013 og åbner igen mandag den 13. januar 2014.

Et begivenhedsrigt år er snart gået, og i Danmarks Bløderforening ser vi med spænding frem til endnu et år, hvor der bliver fart over feltet allerede fra begyndelsen af det nye år.

Den 1. januar 2014 flytter Danmarks Bløderforenings sekretariat nemlig til nye lokaler i Kompagnistræde i centrum af København.

Julen og den forestående flytning betyder, at sekretariatet holder lukket fra og med fredag den 20. december 2013 og åbner igen mandag den 13. januar 2014.

Ny adresse
Fra den 1. januar 2014 ændres foreningens adresse til:

Danmarks Bløderforening
Kompagnistræde 22, 2. sal baghuset
1208 København K

Telefonnummeret forbliver 3314 5505.

Akut brug for kontakt?
Har du akut brug for kontakt til foreningen, kan du ringe til sekretariatsleder Karen Binger Holm på mobil 2279 9561.

Danmarks Bløderforening ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår!