Ny medarbejder i sekretariatet

Emilie Sofie Vraagaard er pr. 1. januar 2016 startet som projektmedarbejder i sekretariatet.

Emilie er uddannet fra Roskilde Universitet i Socialvidenskab og Arbejdslivsstudier og vil i sekretariatet primært arbejde med telemedicinprojektet efter Naja Skouw-Rasmussen, som er stoppede i december 2015.
Naja fortsætter som frivillig i foreningens bestyrelse og indtræder i projektgruppen for telemedicinprojektet.
Emilie er frem til udgangen af juni 2016 ansat 26 timer om ugen. Hun kan kontaktes på esv(a)bloderforeningen.dk og telefon 60 24 62 73.