Nyt fra Europa

European Haemophilia Consortium, EHC, har netop udsendt årets andet nyhedsbrev. Her kan du læse nyheder fra Europa og fra de europæiske bløderforeninger.

Har du lyst til at blive opdateret på de seneste nyheder om blødersygdom fra Europa, er der god mulighed for det i EHCs seneste nyhedsbrev.

Her kan du blandt andet læse om de seneste 25 år med EHC ud fra lægers perspektiv. Blandt andre har den anerkendte professor Erik Berntorp fra hæmofilicentret i Malmø stillet op til interview. Du kan også læse mere om det kommende EHC-møde i Belfast, hvor også Danmarks Bløderforening er repræsenteret.

European Haemophilia Consortium, EHC, arbejder for at forbedre livskvaliteten blandt europæiske blødere. Det skønnes, at der lever omkring 80.000 mennesker med hæmofili i Europa. Læs mere om EHC på deres hjemmeside her »