Nyt selvbetjeningssystem

Danmarks Bløderforening har fået ny medlemsdatabase, hvor til der er knyttet et selvbetjeningssystem. Det nye system hedder WinKAS, og vil lette administrationen i sekretariatet og samtidig lette tilmelding og betaling til foreningens arrangementer for medlemmerne.

Medlems-login

Med det nye selvbetjeningssystem har foreningens medlemmer nu mulighed for at logge på deres egen side og tilmelde sig foreningens arrangementer og betale med det samme med VISADankort eller Mastercard. Man kan også rette sine kontaktoplysninger, så de altid er ajourført.

For at logge ind via hjemmesiden skal man bruge sin e-mailadresse og et unikt password. Der er netop udsendt informationsbrev med disse oplysninger til alle foreningens medlemmer. Så hold øje med postkassen.

Medlemmer, der ikke har registreret en e-mailadresse (eller hvis den registrerede mailadresse ikke længere er i brug), bedes kontakte sekretariatet med henblik på at få en mail registreret. Man kan som altid ringe mandag-torsdag mellem kl. 10-14 på telefon 3314 5505 eller skrive en mail til dbf@bloderforeningen.dk. Husk at anføre medlemsnummer.

Man kan logge ind via hjemmesidens forside eller linket her >>

Læs BløderNyt

Her kan du læse tidligere udgaver af foreningens medlemsblad BløderNyt. Bladet udgives to gange om året og indeholder bl.a. artikler om, hvordan det er at leve med en blødersygdom i Danmark og om den nyeste udvikling inden for behandling.