Sjællandske bringer reportage fra årsmødet

Avisen Sjællandske Slagelse var med, da Danmarks Bløderforening afholdt årsmøde i Skælskør i weekenden. Du kan læse reportagen her.

Mandag den 13. april 2015 bragte avisen Sjællandske Slagelse en mindre reportage fra Danmarks Bløderforenings årsmøde og generalforsamling.

Årsmødet og generalforsamlingen fandt sted i weekenden den 11.-12. april 2015, og Kobæk Strand Konferencecenter i Skælskør udgjorde de fysiske rammer for de omkring 100 medlemmer, der deltog i weekenden.