Sommerferie

Så er sommeren skudt igang og Danmarks Bløderforenings sekretariat holder lukket i juli – fra og med uge 28 til og med uge 31. Vi er tilbage på kontoret igen mandag den 5. august 2019.

Husk at tilmelde dig efterårets aktiviteter
Efter sommerferien venter et begivenhedsrigt efterår med foreningens mange medlemsaktiviteter. Alle har tilmeldingsfrist i starten af august eller september, så vær gerne allerede nu opmærksom på at tilmelde dig og din familie til det, I gerne vil deltage i.

•Forældre/barn-seminaret afholdes d. 6.-8. september på Brogaarden i Middelfart.

•30-49 netværksmøde d. 7. september i Danmarks Bløderforening, København.

•Seniorseminar afholdes d. 21.-22. september på Opus Horsens.

•Kvindeturen afholdes d. 21.-22. september på Hotel Fredericia.

•ITP-møde med oplæg og netværk fredag d. 27. september i Danmarks Bløderforening, København.

Brug for akut kontakt?

I særlige tilfælde kan formand Jacob Bech Andersen kontaktes uden for kontorets åbningstid. Se mere under Kontakt.

Rigtig god sommer til alle!