Spændende program til 50+ ligger klar

Programmet til årets 50+ seminar er netop faldet endeligt på plads, og samtidig er tilmeldingsfristen forlænget til den 4. september.

Har du en blødersygdom, er du rundet 50 år, og har du lyst til at deltage i en begivenhedsrig weekend med både faglige og sociale input?

Frem til den 4. september kan du tilmelde dig og din bedre halvdel Bløderforeningens årlige 50+ seminar, der i år foregår i Helsingør.

Arrangørerne skriver om årets 50+ seminar:

”Så er programmet til årets 50+ arrangement endelig faldet på plads, og ligger nu på foreningens hjemmeside. Det bliver noget af det bedste, vi har haft hidtil:

Hotellet ligger lige ud til vandet i Helsingør, og der er både stort wellness-område med swimmingpool og derudover det berømte kasino. Vi har fået fat i nogle virkelig spændende oplægsholdere, og underholdningen om aftenen er i topklasse. Besøget på det nye søfartsmuseum, som er indrettet under jorden i skibsværftets gamle tørdok, er en oplevelse ud over det sædvanlige, og man kunne sikkert bruge meget mere tid der.

Deltagergebyret er uændret kun 350 kr., så man bør bestemt overveje at ankomme allerede fredag, hvor der er mulighed for fælles middag. De praktiske oplysninger vil blive sendt ud med programmet, men både hotel og museum er meget handicapvenlige.

I kan stadig nå at tilmelde jer på foreningens hjemmeside frem til den 4. september 2015.”

Læs BløderNyt

Her kan du læse tidligere udgaver af foreningens medlemsblad BløderNyt. Bladet udgives to gange om året og indeholder bl.a. artikler om, hvordan det er at leve med en blødersygdom i Danmark og om den nyeste udvikling inden for behandling.