Spørgeskemaundersøgelse: Kontakt med kommunal forvaltning

Det Centrale Handicapråd er i gang med en undersøgelse om kontakten mellem borgere med handicap og den kommunale forvaltning. Du kan bidrage med dine svar her.

Undersøgelsen omfatter både borgere, sagsbehandlere og ledere.

Svarene på undersøgelsen skal bruges til at styrke brugerindflydelse og tillid mellem borger og kommune. Vi håber derfor, at du vil bruge 10 minutter på at udfylde dette spørgeskema om dine erfaringer med området.

Undersøgelsen gennemføres i samarbejde med et eksternt konsulenthus, Advice. Det betyder, at din besvarelse er fuldstændig anonym. Data vil kun blive offentliggjort i en overordnet form, hvor ingen individuelle besvarelser kan genkendes.

Hvis du har spørgsmål til undersøgelsen, kan du kontakte Ane Esbensen fra Det Centrale Handicapråd på mail ae@dch.dk eller telefon 33 11 10 44.

Undersøgelsen lukker for besvarelser mandag den 16. marts.