Tilmeld dig sommerens aktiviteter

Der er åbnet for tilmelding til sommerens aktiviteter i Danmarks Bløderforening.

Tilmelding foregår på hjemmesiden. Log ind og vælg Tilmeld aktivitet under selvbetjeningsmenunen i venstre side.

Forældre/børn seminar 2017
Danmarks Bløderforening afholder weekenden 8.-10. september seminar for forældre og børn på Brogaarden.
Weekenden er et seminar for børn med blødersygdomme eller ITP, deres forældre og søskende.
Det koster 1000,- per familie at deltage. Tilmeldingen er bindende. Tilmeldingsfrist d. 18. august. Der er plads til 75 deltagere.

50+ 2017
Tilmelding til 50+ seminar d 16.-17. september 2017 på Danhostel Næstved.
Seminaret er for foreningens 50+ medlemmer og ægtefæller. Weekenden byder på faglige og sociale indslag.
Det koster 350 kr. per person. Der er plads til 25 deltagere. Tilmeldingsfrist er d. 18 august 2017.

Kvindeturen 2017
Danmarks Bløderforening afholder d. 4. - 5. november Kvindetur 2017 på Svendborg Danhostel & kursuscenter
Vestergade 45, 5700  Svendborg.
Weekenden er målrettet kvinder med blødersygdom tæt på livet. Vi ønsker at give plads til, at kvinder på deres egne premisser kan udveksle erfaring og tanker.
Det koster 350 kr at deltage. Tilmeldingsfristen er d. 6. oktober. Der er plads til 15 deltagere.