Video om livet med blødersygdom

Carl Lyons er 7 år og har hæmofili A i svær grad. Her kan du få et indblik i Carls og hans families hverdag med en blødersygdom tæt inde på livet.

Hvordan er det at leve med en blødersygdom, når man kun er 7 år gammel? Få et indblik i en almindelig hverdag med blødersygdom, og hvilke tanker både Carl og hans forældre, Sine og Allan, gør sig om hverdagen med en blødersygdom tæt inde på livet.

Filmen er produceret af Novo Nordisk i forbindelse med World Hemophilia Day den 17. april 2015.