Vil du med?

Tilmeldingsfristen for efterårets medlemsaktiviteter nærmer sig med hastige skridt, men du kan endnu nå at tilmelde dig her på foreningens hjemmeside.

Forældre/børn-seminar
Tid: 5.-7. september 2014
Sted: Faaborg

Der er lagt op til en lærerig og social weekend, når Danmarks Bløderforening afholder det årlige Forældre/barn-seminar for familier med et barn med blødersygdom.
Der vil være rig mulighed for at både tilegne sig ny viden om livet med en blødersygdom, ligesom der er tid til at tale med de andre familier og udveksle erfaringer.

50+ arrangement
Tid: 13. 14. september 2014
Sted: Vejle

Som altid er der lagt op til hyggeligt samvær, erfaringsudveksling og faglige oplæg, når foreningens medlemmer på 50+ mødes til seminar.

Tine og Theis Bacher, der planlægger arrangementet skriver:

Temaet for årets 50+ arrangement handler om at rejse med blødersygdom/kronisk sygdom. Vi vil komme til at høre om rejseforsikringer, det blå sygesikringskort, behandlingsmuligheder i udlandet og den pårørendes rolle. Vi vil også drøfte egne erfaringer – gode som dårlige – i forbindelse med rejser, og det vil være dejligt hvis I kan komme med eksempler, så vi får en bred drøftelse.
Det kulturelle indslag foregår på hotellet og vil være en velbevaret hemmelighed indtil lørdag aften. :-)

Vi glæder os til at se jer!!

Det endelig program udsendes efter tilmeldingsfristens udløb.

Kvindetur
Tid: 20.-21. september
Sted: Højbjerg

Har du lyst til at mødes med andre kvinder, der ligesom dig selv har en blødersygdom tæt inde på livet? Så er Danmarks Bløderforenings Kvindetur lige noget for dig!
Her er der mulighed for at mødes med andre kvindelige blødere, bærere og pårørende og udveksle erfaringer. Samtidig kan du få et fagligt indspark - i år arbejdes der på at få et oplæg fra en gynækolog.