December-udgaven af BløderNyt er udkommet

Hvis det seneste nummer af BløderNyt ikke allerede er landet i din postkasse, så gør det det snart. Du kan også læse det online. Temaet for dette nummer er hypnoseterapi.

Hvis du mangler noget underholdning til juleferien, så har vi et forslag. Det seneste nummer af BløderNyt er nemlig landet.

I dette nummer kan du bl.a. blive klogere på, hvordan Aarhus Universitetshospital bruger hypnose på børneafdelingen til at berolige børn, der er bange for at skulle stikkes. Frode, der har von Willebrands sygdom, har kæmpet en brav kamp mod stikkeangst – i BløderNyt kan du læse om, hvordan hypnoseterapi har hjulpet både ham og hans familie

Læs også om ny forskning i ITP og kræft, om status på bløderappen og meget mere.

Var postkassen tom?
Har du ikke modtaget BløderNyt på trods af, at du er medlem? Så kan det være, vi ikke har din rette adresse. Ret dine medlemsoplysninger her › eller send os en mail på dbf@bloderforeningen.dk

Udgivet: 19. december 2023

Læs bladet her:

BløderNyt

Her kan du læse tidligere udgaver af foreningens medlemsblad BløderNyt. Bladet indeholder bl.a. artikler om, hvordan det er at leve med en blødersygdom i Danmark og om den nyeste udvikling inden for behandling.

Nyhedsbrev

Vil du gerne modtage de seneste nyheder om blødersygdom og foreningens aktiviteter, så tilmeld dig foreningens nyhedsbrev. Nyhedsbrevet er et supplement til medlemsbladet BløderNyt.