Årsmøde 2022

Kom til årsmøde for hele familien med Danmarks Bløderforenings d. 2.-3. april 2022.

Dato: 2. april-3. april 2022

Sted: Vingsted Konferencecenter i Bredsten mellem Billund og Vejle: Vingsted Skovvej 2, 7182 Bredsten

Det er med stor glæde, at Bløderforeningen i 2022 kan invitere alle sine medlemmer til årsmøde i det jyske. Det sidste årsmøde blev afholdt tilbage i 2019. Siden da har foreningen måtte aflyse både årsmødet i 2020 og 2021 pga. coronapandemien – men nu tager vi revanche.

Generalforsamling
Samme weekend, søndag d. 3. april kl. 11-13, afholdes foreningens generalforsamling. Generalforsamlingen er åben for alle foreningens medlemmer. Læs mere om generalforsamlingen her ›

Hvad sker der
Weekenden byder på faglige oplæg, erfaringsudveksling og sociale aktiviteter. Bl.a. får vi besøg af overlæge Lone Hvitfeldt Poulsen fra hæmofilicenteret, AUH, Skejby, der vil fortælle om nyt inden for blødersygdomme. Vi får også besøg af Cecilia Florvall fra Videnscenter for Helbred & Forsikring, der vil fortælle om forsikring i et bløderperspektiv.

Der vil være et særskilt børneprogram og børnepasning under oplæg, workshops og generalforsamling.

Læs hele programmet her ›

Tilmelding og pris
Voksne og børn 12 år og op: 350 kr.
Børn fra 2-11 år: 150 kr.
Børn under 2 år: gratis.

Overnatning fra lørdag til søndag er inkluderet i prisen.

Tilmeldingsfristen er søndag d. 6. marts.

Tilmeld dig her ›

Vi glæder os til at se jer alle og til at kunne samles igen!

*Vi gør opmærksom på, at der tages billeder til arrangementet, som kan blive brugt i Bløderforeningens medier. Vi offentliggør kun billeder, der overholder Datatilsynets retningslinjer for deling af billeder på internettet. Vi offentliggør derfor ikke billeder, hvor vi vurderer, at en person på billedet kan føle sig udstillet, udnyttet eller krænket. Vi er opmærksomme på, at der bør ydes særlig beskyttelse mod børn og unge under 16. Derfor offentliggør vi ikke billeder af børn, der befinder sig i en udsat situation, uden barnets og forælders samtykke – eksempelvis badebilleder eller billeder af stikketræning. Læs mere her »

Ønsker du ikke, at Bløderforeningen offentliggør billeder af dig/dit barn, beder vi dig gøre os opmærksomme på det. Hvis du på et senere tidspunkt ønsker et billede af dig/dit barn fjernet, kan du til enhver tid kontakte os og gøre indsigelse. Har du gjort indsigelse, vil vi ikke offentliggøre billeder af dig/dit barn fra dette arrangement. Ønsker du et billede, der allerede er offentliggjort, afpubliceret, vil vi i videst mulig omfang fjerne billede.

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.