Kvindetur 2017

Ni kvinder, fra hele landet, blev sat hinanden stævne i den første weekend i november måned.

Danhostel Svendborg var mødestedet, vejret var smukt, humøret var højt og forventningerne til weekenden i top.

Frokost, velkomst, præsentation af programmet og nyt siden sidst - og den individuelle præsentation ikke at forglemme. Dèn tager tid og er vigtig.
Her er et forum for at fortælle sine – egne og/eller børns - livs/bløderhistorier, at få forståelse og anerkendelse og at udveksle personlige erfaringer.

Eftermiddagens vejrtræknings- og afspændingsøvelser gjorde os godt og vi var klar til den skønne middag på Kunstbryggeriet Far & Søn.
En god base for vores fortsatte fortrolighedsforum.

Søndagens program bød på Aqua Zumba i Svendborg Svømmehal.
Og dèt var sjovt.

Retur på Danhostel fik vi en god og spændende orientering af Naja Skouw om generelt og nyt fra Bløderforeningen.
Inden frokost og afgang evaluerede vi og valgte ny planlægningsgruppe til kvindeturen 2018.
Ebba og Lillian påtog sig opgaven, så det bliver nok i Jylland til næste år.

Referat Ebba Steenbach

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.