Ungecamp 2019

Sidste år var ungegruppen for første gang en del af den årlige Bløderlejr, og det var en succes. Derfor gentog de successen igen i år, hvor en håndfuld unge blødere deltog.

Foto af Tem Folmand

De unge stødte til sommerlejren på Balle Musik- og Idrætsefterskole onsdag d. 3. juli. Ungegruppen arrangerede og afholdte blandt andet det legendariske natløb for børnene, der bød på et uhyggeligt besøg på den nærlliggende kirkegård.

Det var så hyggeligt at have dem med og også super fedt for dem at have flere dage sammen, selvom man er kommet godt op i tyverne. Det må gerne blive en fast tradition!

BløderNyt

BløderNyt er Danmarks Bløderforenings medlemsblad, der udkommer to gange om året og lander i alle medlemmers postkasser. Læs nye og tidligere udgaver af bladet.