Bestyrelsen er genvalgt

På foreningens generalforsamling søndag d. 16. april blev bestyrelsen genvalgt uden kampvalg.

Traditionen tro blev foreningens generalforsamling afholdt i forbindelse med årsmødet. I år blev årsmødet afholdt på konferencestedet Kobæk Strand lørdag d. 15. april - søndag d. 16. april. Generalforsamlingen fandt sted om søndagen fra kl. 11-13.

Her var bestyrelsesmedlemmerne Jacob Bech Andersen, Morten Skovhus Eriksen, Heidi Brandt, Palle Skovby og Dennis Svejstrup Jensen samt suppleant Martin Boelt Sørensen på valg. Alle kandidater genopstillede og blev genvalgt uden kampvalg.

Se hele bestyrelsen her ›

Bestyrelsen konstituerer sig endeligt på bestyrelsesmøde om et par uger.

Bestyrelsen 2023:

Oppe fra venstre: Palle Skovby, Tem Folmand, Jacob Bech Andersen, Daniel Straagaard Jensen, Christian Krog Madsen, Morten Skovhus Eriksen. Nede fra venstre: Dennis Svejstrup Jensen, Martin Boelt Sørensen, Hazel Engelsmann og Palle Lykke Ravn,

Heidi Brandt var ikke til stede, da billedet blev taget.

Udgivet: 19. april 2023

Bestyrelsen

Danmarks Bløderforenings bestyrelse har ni medlemmer og to suppleanter. Bestyrelsen er sammensat af både blødere og pårørende til blødere og varetager den overordnede ledelse af foreningen.