Tilmeld dig Ladywalk sammen med Danmarks Bløderforening

Grib din datter, søster eller svigerinde under armen, og tag med Danmarks Bløderforening til motionsarrangementet Ladywalk mandag d. 27. maj. Medlemmer kan nu tilmelde sig her på hjemmesiden.

Ved at deltage i Ladywalk får du en sjov, hyggelig og social dag sammen med nye og gamle bekendtskaber fra Danmarks Bløderforening. Du vil få mulighed for at tale med andre i samme situation som dig selv, få en skøn motionsoplevelse og støtte en god sag.

Arrangementet er for kvinder, som er medlem af foreningen. Børn, som er friske på en længere gåtur, er også meget velkommen.

Du kan tilmelde dig her.

Praktisk
Man kan gå eller løbe 7 eller 12 km. til motionsarrangementet Ladywalk. Du bestemmer selv på dagen, hvad du har lyst til.

Danmarks Bløderforening stiller med hold i København og Aarhus. Vælg under tilmelding på Danmarks Bløderforenings hjemmeside, hvilket et sted du vil starte. Arrangementerne begynder kl. 18.

Det koster 75 kr. at deltage sammen med Danmarks Bløderforening. Beløbet dækker tilmelding og en løbetrøje med Bløderforeningens logo.

Fristen for tilmelding er søndag d. 28 april 2019.

Ladywalk afholdes også i en række andre byer, så hvis du kan samle et hold, som har lyst til at deltage et andet sted i landet, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatet på dbf@bloderforeningen.dk. Se hvor der ellers afholdes løb på Ladywalks hjemmeside.

Du støtter andre kvinder
Når du deltager i Ladywalk, støtter du også andre kvinder. Ladywalk har i 2019 besluttet at donere deres overskud til sygdomsramte kvinder gennem Psykiatrifonden og Hjerteforeningen. Du kan også bruge din deltagelse i Ladywalk til at samle ind til Danmarks Bløderforening. Læs mere om hvordan Ann Kjersgaard Meldal gjorde sidste år her.

Succesen fra sidste år
Det er andet år, at Danmarks Bløderforenings stiller med hold til kvindeløb. I Blødernyt fra juni 2018 kan du se billeder og læse mere om de friske kvinder, der sidste år deltog i Feminas kvindeløb sammen med Bløderforeningen.

Spørgsmål
Har du nogle spørgsmål til arrangementet kan du kontakte projektmedarbejder Emilie Vraagaard på esv@bloderforeningen.dk eller tlf. 60 24 62 73.

Udgivet: 13-02-2019

Læs BløderNyt

Her kan du læse tidligere udgaver af foreningens medlemsblad BløderNyt. Bladet udgives to gange om året og indeholder bl.a. artikler om, hvordan det er at leve med en blødersygdom i Danmark og om den nyeste udvikling inden for behandling.